Inki

10.5.2012

Aitaussuunnitelmia

Koksin toka madotus aamulla. 
Koksi jäi aamulla vapisemaan ja itkemään, kun nostin sen kodinhoitohuoneeseen. Aika kamalaa.
Aidan pystytys alkaa ensi viikolla. Ihanaa, että saa pitää koiria sitten vapaana pihalla – tästä mä olen haaveillut niin kauan kuin olen tässä talossa asunut eli 3,5 vuotta! Naapuri oli lanaamassa Välitaivalta, ja pistäytyi mun pihalla samalla. Olin jo aikaisemmin sopinut hänen kanssaan, että hän tulee raivaamaan aidan tieltä pari pientä mäntyä ja pusikkoa. Hän olikin käynyt jo aloittamassa hommaa sillä aikaa kun olin Inkin kanssa treenaamassa.
Aidan paikkaa pähkäillessä selvisi, että mun tontti jatkuukin 6-10 metriä etelään eli aita tuleekin 6-10 metrin päähän rajasta. Tähän ei sitten varmaan tarvitakaan ilmoituslupaa kaupungilta.
Illan treenit Inkin kanssa menivät ihan mukavasti. Mentiin M:n tekemää 32-esteen rataa, mistä menin vain osan. Lopulta tuli tosi hyvä pätkä, missä älysin ohjata rauhallisesti ja vatkaamatta käsiä liikaa ja ottamatta Inkiä liikaa käskyn alle.

Ei kommentteja: